Agenda | Wat is er in de Bibliotheek te doen?

Cursus Digivitaler

Met het lesprogramma DigiVitaler maak je kennis met digitale zorg en leer je ermee werken.

Je zorg en gezondheid kun je steeds meer met je computer, tablet of smartphone controleren en regelen. Dat noemen we digitale zorg. Digitale zorg is handig, omdat het je minder tijd kost, het altijd even terug kunt lezen en je jouw gegevens altijd bij de hand hebt.

Het lesprogramma bestaat uit de behandeling van diverse portalen voor de digitale zorg. Onderwerpen zijn bijvoorbeeld thuisarts.nl, apotheek.nl, gezondheidsapps, het patiëntenportaal van de huisarts en het videoconsult.

Deze cursus bestaat uit 2 bijeenkomsten waarin je in een rustig tempo en onder deskundige begeleiding aan de slag gaat. De hierbij behorende data zijn: donderdagochtend 17 en 24 oktober

Ben je geïnteresseerd en wil je deel nemen aan deze cursus? Voor deelname is aanmelding vereist. Je kunt je hiervoor aanmelden via onderstaand formulier of bij onze klantenservice in de Bibliotheek.

Aanmeldformulier cursus Digisterker

In verband met verwerking van persoonlijke gegevens dient akkoord te worden gegaan met ons privacystatement.

(Velden met een * zijn verplicht)

Voor meer informatie zie Cursusaanbod SeniorWeb Hengelo.

Datum donderdag 17 oktober 2024
Tijd 09:30 tot 11:30 uur