Agenda | Wat is er in de Bibliotheek te doen?

Klik & Tik: de basis

Heb je nooit of nauwelijks met een computer gewerkt, maar je wilt dit wel graag leren? Dan is de cursus Klik & Tik iets voor jou!

We beginnen in deze cursus bij het begin. Je leert een computer aanzetten, typen, tekst aanpassen en een e-mail opstellen. We gaan het internet op en gaan in op zoekmachines, websites, formulieren invullen en downloaden. Tenslotte kijken we naar het veilig gebruiken van social media, zoals Facebook.

Deze cursus bestaat uit 6 sessies op de maandagochtend van 9:30 tot 11:30 uur. De hierbij behorende data zijn:

16, 23, 30 september, 7, 14, 21 oktober

De cursus is gratis.

Bent u geïnteresseerd en wenst u deel te nemen aan deze cursus? Voor deelname is aanmelding vereist. U kunt zich hiervoor aanmelden via onderstaand formulier of bij onze klantenservice in de Bibliotheek.

Aanmeldformulier cursus Klik & tik

In verband met verwerking van persoonlijke gegevens dient akkoord te worden gegaan met ons privacystatement.

(Velden met een * zijn verplicht)

Voor meer informatie zie Cursusaanbod SeniorWeb Hengelo.

Datum maandag 16 september 2024
Tijd 09:30 tot 11:30 uur