Agenda | Wat is er in de Bibliotheek te doen?

Workshop e-books

Wist je dat de Bibliotheek een aanbod heeft van meer dan duizenen e-books en luisterboeken? Deze kun je lenen als je lid bent. Er is voor ieder wat wils!

Let op: deze workshop is alleen geschikt voor bibliotheekleden, omdat toegang tot de e-books van de Bibliotheek nodig is.

Wist je dat de Bibliotheek een aanbod heeft van duizenden E-books, luisterboeken en tijdschriften?

Het kan best een stap zijn om te beginnen met digitaal lezen. We helpen je graag op weg! In deze workshop leer je een account aanmaken op www.onlinebibliotheek.nl en hoe je de boeken vervolgens kunt lezen op jouw tablet of e-reader.

De workshop bestaat uit één les op donderdagochtend 31 oktober.

Reserveren

Leden van de Bibliotheek kunnen zich voor deze gratis workshop opgeven via het reserveringsformulier hieronder of bij de klantenservice in de Bibliotheek.

Aanmeldformulier workshop e-books

In verband met verwerking van persoonlijke gegevens dient akkoord te worden gegaan met ons privacystatement.

(Velden met een * zijn verplicht)

Deze workshop is alleen voor bibliotheekleden. Zij kunnen zich met bibliotheekpasnummer en wachtwoord registreren voor een gratis account bij de online Bibliotheek, waar e-books beschikbaar zijn. Nog geen bibliotheeklid? Regel dat eenvoudig hier online

De meeste e-readers zijn geschikt voor het lenen van e-books van de online Bibliotheek. Uitzonderingen zijn de Kindle en e-readers van Sony. Hier lees je aan welke voorwaarden je e-reader moet voldoen.

Datum donderdag 31 oktober 2024
Tijd 09:30 tot 11:30 uur